Corona har taget hårdt fat i vores fysiske og psykiske velvære, og vi står på den anden ende. Vi ser verden fra en helt ny side grundet pandemien, hvilket viser os sort på hvidt, hvad sænkning i trafik verden har af effekt på vores klima. Vi er nødsaget til at tænke i nye baner for at få det bedste output ud af situationen.
I den moderne verden bliver der konstant ført strengere krav til bygningskonstruktioner, og asfaltveje og broer skal udarbejdes i stærke og holdbare materialer. Den danske infrastruktur er dyr at vedligeholde, og det kræver langtidsholdbare materialer at sikre god og økonomisk trafik i landet.
Bilisterne i Danmark stiger, og det øger stressniveauet på de danske asfaltveje. Dagligt udsættes vejene for et massivt tryk, som resulterer i sprækker, revner og huller i vejene. Det er lig med dårlige oplevelser af vejnettet overordnet. Miljøet skal være en betydningsfuld del af de fremtidige processer, ved fremstilling af bygninger og konstruktioner.
S&P reinforcement er 100-meter mestre i at forstærke bygnings- broer og anlægskonstruktioner, men kan også være behjælpelige med asfalt forstærknings løsninger, som giver god vedligehold af beton og asfalt. Deres forretningside bygger også op omkring optimale og bæredygtige løsninger til at vedligeholde og forstærke asfaltveje og broer.
Beton armering som begreb er en forstærkning af betonen. Ved at sætte stærke bindeled i betonen kan man styrke sammenhængen i konstruktionen. Betonens levetid forbedres, når man sætter stærke bindeled i betonen, der sørger for stærk sammenhæng.
De kolde måneder tager hårdt på asfaltvejene, og det resulterer ofte i huller, revner og sprækker i vejene. Ved opstået sprækker og revner i asfalten kan vand trænge ind i bærelaget, som mindsker asfalt belægningens levetid, som gør det nødvendigt at forstærke asfalten.